Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Oprah: «Δεν είμαι ομοφυλόφιλη»



Η Oprah Winfrey διέψευσε δημοσίως ότι διατηρεί σχέση με την καλύτερη φίλη της, και αποκάλυψε ότι η σχέση της με τον επιχειρηματία Stedman Graham είναι ακόμα δυνατή παρότι δεν εμφανίζονται μαζί δημοσίως.

«Δεν είμαι ομοφυλόφιλη. Δεν είμαι ούτε καν λίγο ομοφυλόφιλη», δήλωσε σε γνωστή δημοσιογράφο η Oprah. «Και ο λόγος που με ενοχλεί είναι επειδή κάποιοι θα νομίσουν ότι λέω ψέματα. Αυτός είναι ο πρώτος λόγος. Ο δεύτερος...Γιατί να το κρύβεις; Δεν ζω την ζωή μου με αυτό τον τρόπο», τόνισε η διάσημη παρουσιάστρια.
Αναφερόμενη στην καλύτερη της φίλη, η Oprah τόνισε: «είναι η μητέρα που ποτέ δεν είχα. Είναι η αδελφή που όλοι θα ήθελαν. Είναι η φίλη που αξίζουν να έχουν όλοι. Δεν έχω γνωρίσει καλύτερο άνθρωπο».
Αυτό το διάστημα η Oprah Winfrey βρίσκεται στην Αυστραλία, όπου θα πραγματοποιήσει και τα γυρίσματα τριών επεισοδίων του show της.